Wednesday, November 07, 2012

編み物 カシミアの毛糸 Knitting Cashmere yarn

ついにカシミア100%の毛糸をゲットしました!
カシミア100%の毛糸はなかなか店舗では見つかりません。
(混合はあるのですが)。
そして太さも色も選択の幅が少なく感じました。
私がこの毛糸を購入したオンラインのお店は
色も太さも種類も豊富で、お値段もとても親切設定でした。
これで手袋を編む予定です。
人生初の手袋、ちゃんと出来るかな?
I finally bought cashmere 100% yarn!
It is hard to find a store where carries 100% cashmere yarns.
(you can find cashmere blend yarns easily but not 100%).
I found there are a few varieties of colors and sizes.
I got this yarn in the picture at online yarn shop
that has lots of colors, sizes, and kinds (types) of
cashmere yarns, and the prices are very friendly!
I am going to knit gloves with this yarn.
It is going to be the first gloves in my life
I wonder I will be able to complete.


とてもご機嫌斜めのセバスチャンです。
今日はこの季節にしては珍しい吹雪になっていますので
気圧の変化でイラッとしてるのでしょうか?
Sebastian is in a bad mood today.
It is a snow blizzard here in NY today
which is relatively unusual for this season of the year.
Maybe the pressure change is bothering him?

No comments: