Tuesday, December 28, 2010

編みぐるみ 大きな忍者トトロ Amigurumi Big Ninja Totoro

クリスマスは楽しく過ごせましたでしょうか?
太い毛糸で大きな忍者トトロを編んでみました。
白目と黒目の比率がばっちりです。
How was christmas?
I made a big ninja totoro with thick yarns.
This time, the ratio of white and black eyes are perfect.

このままどんどん大きくなるかというとそうでもなく
この次に作った子はミニトトロよりも小さい
ミニミニトトロになりました。
次回にでも紹介させて頂きます。
It seems like this ninja totoros are getting
bigger and bigger but actually not.
I already made next one and is the smallest ever.
I will write about it tomorrow.

4 comments:

Nana said...

So cute! It would be a ninja totoro family :)

Ayano said...

>Anabel

Thank you! Ninja totoro family sounds very cute :) I'm waiting for eyes for them now!

Rosette_13 said...

明けまして おめでとうございます!

ネーミングが可愛いトトロさんですネ(^-^)
私もベットの上にのせる、トトロを作る予定です。

Ayano said...

>rosette13さん

明けましておめでとうございます!今年もどうぞ仲良くしてくださいね^^♪
忍者トトロなんて面白いですよね。rosette13さんのお作りになられるトトロも楽しみです!