Thursday, August 16, 2012

編みぐるみ 生クリーム Amigurumi Whipped Cream

ちょっと前にかぎ編みで作る生クリームの
開発をちまちまとしていました。
I had been working for crochet
"Whippred Cream" a while ago.


生クリームの絞り模様がくっきり出るように
編み方を少しずつ変えてみたりしました。
I tried all sorts of stitches
in order to make the pattern of the pastry bag tip
more visible.


ずっと同じ色で編んでると飽きるので
違う色にしてみたりしました。
I changed colors once in a while
since keep using same color
made me very bored.


最初の目数が違うとこういう違いが
でてきました。
These have all different numbers of
starting stitches in a loop.


生クリームの絞り模様を際立たせようとした結果
生クリームではなくニンニクみたいに
なってしまいました(左端)。
I tried to make the pattern of the cream
more clear and it ended up looking like
a garlic (the left most).

1 comment:

baby jeremy said...

Hi may I know how you did the whipped cream?